Sunday, April 10, 2011

khas u k.lang..

salam..

2 hari yang lepas memg hari yang sesangat mencabar kesabaran n kemarahan aku...antara emosi 2 aku xtau sape y menang..tapi aku dapat rasekan kemalasan aku menang tanpa bertanding..

sebelom aku nak taip lbh banyak...aku nak gelak..sebabnye aku skang dalam mood agak marah..tapi aku nak jadi sahabat y banik u k.lang...aku xsuka marah2 nie...hahaha..kepada sesape yang merasakan aku jiwa kacau...korang betol...tapi xde la sekencang mane pon...masih terkawal selagi adenye friv.com...hahahah..baik punyer kawan...


xde pe pon aku nak taip u entry ni..cuma aku nak tujukan lagu ni untuk k.lang yang sangat sibok...nant bile dah betol2 free...jgn upe msg aku..aku xmntak per2 pon...cume k.lang sbgai telinga kiri n kanan aku...kwajipan mendengar tu jatuh kat k.lang....aku cume nak request a very3 the quality time....xsesush pun...aku nak pkai teling sendiri xbest...lgpon aku kn biar kan die rehat u test muet mgu depan....




lagu 2 khas u k.lang...tapq yang de gambar 2 abaikan la....lagu jer aku tuju kat k.lang...aku tau k.lang xdengar ...tapi xpe...aku wat semak entry aku ...



nota :
1)aku mintak maaf klo aku de wat salah kat k...
2)smoga aku akan mendapat the very3 quality time nant.....

No comments: