Friday, March 25, 2011

Andai kematian itu boleh diganti...

salam n selamat pagi....

Membace tajuk entry pon dah punyi gempak + merepek meraban + mustahil dan macam- macam lagi yang sangat xmasok  akal....ini sume sbb pagi tadi aku mimp PAPA aku mengninggal sbb kmalagan...aku tau 2 sume satu mimp..n mimpi itu mainan SETAN....tapi bagi aku...kematian 2 sesuatu yang pasti terjadi...tapi secara jujur yang teramat ..aku belum ready u kehilangan sape dalam idup aku..terutamanya family aku....aku sayang giler kat depe tambah2 PAPA n MAMA....

Aku sangat lah xready...bnyak lagi yang aku xbuat u MAMA PAPA...aku belum puas bagi SERVIS  n PERKHIDMATAN aku u MAPA...aku sanggup buat ape u MAPA selagi xbertentangan..aku tetap redha klo bnde ni terjadi..bile kmatian dah terjadi..servis sebagai anak tetap ade dalam list hidup aku..tapi bagi aku..aku nak servis mase dpe depan mate aku...

Aku sanggup gantikan tempat kematiaan tu sekiranya ia MAMA N PAPA...aku belom ready nak hidup tanpa MAPA...so andai ade tawaran penggantian 2..aku orang pertame yang aku apply..biarla aku yang pergi dulu dari MAPA..ni sebb aku rase aku xberape nak penting sangat berbanding MAPA...kepada sesape yang aku aku sangat merepek skang..aku kisa pon..sbb skang pon aku dah memang nak start merepek...aku memg akan gantikan tempat 2 andai bende 2 boleh terjadi...

aku tau bende 2 akan pernah terjadi walapon...aku redha ketentuan Ilahi...ALLAH amik sebb dah tibe masenye dpe bertemu PENCIPTA n PEMILIK yang kekal...Setiap mimp yang terjadi 2 datangnye dngan keizinan ALLAH...so aku terima mimp aku tadi dengan redha walpon dengan kesedihan..Pasti ade bende yang ALLAH nak aku buat..so Dia bg tips dalam mimp..

ANGAH SAYANG MAMA N PAPA SANGAT2...BANYAK2...

nota:

PERMOHONAN AKU PADA ALLAH..

1-semoga ALLAH memberkati usia MA N PA...beri peluang kat MAPA untuk lihat anak2 membesar n berjaya..tunaikan permohonan MAPA lengkap rukun islam dulu......
2-semoga mimp pagi tadi hanye skadar mimpi xakan terjadi..
3-andai kate dah tibe mase pemergian...satu jer yang akan aku mintak...biarlah aku dekat dengan MAPA..
4-permudahkan la segala pengurusan pemergian..ringan kan azab n siksa...
5-terima setiap amal yang MAPA dah buat...

1 comment:

Memory said...

shera pun x ready lagi mai utk kehilangan org yg shera sayang... tak nak fikir pun sbb takut... kalau fkr nanti mesti sedih...