Saturday, April 16, 2011

GEDIKS...

salam n selamat pagi....


sebelum aku mulakan menaip entry aku kali ni...aku nak g amaran...skang aku in mood very the HIJAU..(incredibul hulk)...aku terase sangat nak ngutuk orang n terase macam seriusly nak maki...sape2 yang rase entry aku ni cam bod*h...itu hak aku...in tempat aku...suka hati aku...xsuka bleh la klik X..aku xkisah xde orang nak lawat ke per..kepuasan aku mnulis lg penting kot dari tontonan atau bacaan yang ramai....

back to the point...Malam yang tercemar dengar udara xsedap dari kilang sebelah ni memg betol2 malam yang berjaye membuatkan hati aku melegak2...macam volcana skit...adik beradik gunug merapi gak la emo aku skang..malam tadi memg cam s&%#$l bile jantan kemarok pompuan..giler s#x...memg nak mam_ _s cepat agaknye...masok dalam asrama pompuan..aku taula skang musim study week..ko bla la jauh2 klo nak ngendap pon...yang ko menyemak n tggal kan footprint ko kat tempat aku duduk sem ni wat per...kot yer pon dah sangap kat pompuan ko ngendap la tempt lain BONGOK..kat depan skit dari U ni kan de asrama pompuan u K^&*...


Ko pkai ilmu ape sampai ko terlepas..hebat sangat ke ko 2..dah lame agaknyer ko menceburi bidang 2 sebb pgawal pon xdapat cari ko..tapi syng tol skill ko 2 ko wat bnd yang bodoh...ko ni manusia ke brani matikan...hebat skill ko...tapi skang ni aku lebih marah kan pompuan2 yang GEDIK nak mati...bajet cun...cover xbertempat..bajet ayu..n cam2 bajet lgi...aku memang pantang tol klo de dak pompuan mcm ni kat skeliling aku...baik korag xde la...de pon wat sesak asrama n wat sesak line wi-fi jer...biler orang dah soh jage keselamatan...KO JAGE LA... MANGKUK( bukan mangkuk sebenar )....yang ko tergedik2 lari apehal...ikot kan tangan kiri aku ni nak jer aku layangkan penyepak berkelajuan 100km/j...dapt 5 kali baru ko sedar agaknyer...ko ingat aku xtakut ke nagn JANTAN B*D*H 2....aku pon takot la cik kak oi...tapi xde la seGEDIK kornag...terkinja2 nak lari...nak takot pon agak2 la..ko bukan face 2 face ngan die be2 cam ko face 2 facebook 2...ramai yang ade y backup ko...

serius aku cakap korang memang ngade + GEDIK melampau...pastu dah tau takot xde la nak pengang barang u tujuan protection...xke B*D*H nak mati namenyer...dah tau takot tapi sengal lagi...xnak pengang barang..pastu g alasan n jawapan yang sangat stupid + idiot..nak nempek kat orang lain,,,klo aku la jadi kawasan tempekan 2...memg aku sepak free2 jer...brape bnyak ko bayar aku nak protect ko...nak nempek kat aku pe hal...dah xde dinding lain ko nak tempek diri 2...aku xtrime tempekan ko...bla jauh2..dahla eadaan jadi haru kuning sebab jantan sengak 2 xkeluar lagi..ko plak nak tambah semak emosi aku plak...ni la hasilnye...amik ko ...aku semat crite ko dalam kawsan aku..

KES 2
kes lain plak pasal cik kak + joyah + ruby..+ kiah n xlupe pade senah....orang dah soh ko bejaye2...tengok2 kot2 nampak kelibat jantan keparat ko...y ko bebel2...gelak can jentayu 2 nape...nak aku sumpat ko ngan stokin lenjon aku ker...ko ingat sedap sangat ke gelak2 2...yang bingit telinga aku jer...dah  soh berjaye ko bebel...pastu biler orang dah dapat detect jantan 2 ko lari masok bilik...secare jujurnye aku mcam nak halau jer ko balik umah ko...xkisahkla umah ko kat utara negari ke pe ke...ko ade pon wat semak jalan jer..2 belom kira kak gaya3...timah.....tipah..n timun..(sumpah aku tipu..)..ko pon adik beradik ngan cik kak + joyah + ruby..+ kiah n senah....yang ko nak gayut tepon asal..xde bende dah nak buat...ko ingat yang masok dalam asrama ni pe..anak kucing parsi ke...

stakat nak gayut ngn balak...xpayah la...balak ko xde yer nak datang tolong berkawal kat sini u ko...baik putus skejap...banyak lagi kje lain...beria2 gelak n nyembang dlam phone..sebelom kecoh2 jantan 2 masok asrama ko xgatuy ker..ke memng saje menggedik nak g tau ko sedang BERKAWAL sbb de jantan masok..dan2 ni la nak gayut tepon..

antara dialog(tanggapan kasar ajer)

GF :"ABG2...ABG TAUX DE LAKI MASOK ASRAMA..."

BF : " IYE KER BOBO..U JAGE DIRI YE..I LAP U...KLO U  SAYANG I U MASOK BILIK U...

GF : " XBOLEH LA ABG SYANG KAK NAIMAH 2 JERIT2 SOH AYG JAGE BAWAH...CAM NE   AYNG NAK MASOK...NANT MESTI DE BLOGGER YANG KUTUK I (aku la 2)..."

BF : "AWK NI SAYANG SAPE I KE KAK NAIMAH...NI I NAK MARAH NIE...BIAR I G SANE JUMP KAK NAIMAH N MARAH DIE...BRANI DIE SURUH PRINCESS I NI JADI JAGE..
(cakap sambil korek hidung  tanpa memikirkan kebesaran k.naimah {maksod aku jwatan}) "..

GF : MESTI LA I SAYANG U...I SAYNG 2 KETAT2 + SESENDAT ALAM TAU...OK I MASOK BLIK I SKANG YER..I MASOK NIE..BETOL I MASOK..U PERCAYE KAT I KAN...(lari tergedik2 masok blik..)

KES 3
aku tujukan khas u kamera girl yang paling sengal skali yang penak aku jumpe...pe masalah ko nak tangkap gambar time kegentingan ni...klo nak sangat tangkap gambo time 2...ko tangkap la gambar ko sendiri...ko buat la memek muka cemas sebnyak y ko boleh...klo ko pkai dslr pon haram xkisah...aku lagi nak bukak skru kmera 2 lagi de la...orang dah cemas ko n tergedik nak tangkap gambar apehal...klo esknye masok METRO @ UTUSAN @ KOSMO xpe la dak...tergedik2 nak soh orang lain post nape...ngada + gedik...


setakat 2 aje makian aku kepada mereka...aku tau aku pon xperfect..aku sedar diri..xpayah nak cakap..tapi aku dah geram sangt ngn golongan 2 cam 2...suka hati aku la aku nak kate pe pon...klo xsuka xpayah nak maki n kutuk aku..tapi nak kutuk pon lantak korang la...aku xrugi pe2 pon..xkurang/bertambah seinci pon lemak aku nie...



nota:
1)aku memng sangt hot 2night ( pompuan gediks+jantan giler terlepas+ kipas  yang pusing tapi xterase angin)
2) kepada pompuan2 yang menyorok dalam bilik 2 tadi...tolongla jangan malukan diri...cukup2 la laki dah anggap pompuan ni lemah...brani la skit..xpayah nak 2 girlly sangat...nyampah jer aku tgok...klo nak kepompuanan sangat pon biar la bertempat...


3)kepade kemera girl...aku memg angin satu badan ngan ko...aku xhadap sangt nak masok dlam kmera pinjam ko 2...

Hamba ALLAH

No comments: