Thursday, June 23, 2011

xde tajuk...

salam n selamat petang....


petang2 yang agak panas ni aku tergatal tgan untuk taip entry baru...bnyak yang aku draf tapi xterpos ajer...kemalasan melande...dahla malas nak publish..malas nak connect intnet...ade wrless pon xleh guna...so untuk xmerepek lagi..aku nak taip pasal suku atviti aku mase cuti sem nie....ni aku kategorikan dalam kje kurang manfaat ....aktviti ni aku lakukan ngn kekasih gelapaku..hahahaha...sape lagi klo bukan 7 mole ksyangn aku..(7 mole hang jgn perasan...i joking2 ajer...)

antara permainan yang aku main ngn 7 mole aku adalah....

1)COUNTER...(CS)
aku main kot game yang yng didominasi kaum adam nie....jgn main...sume stage aku main...cume aku jarang dapat tembak orang jer...aku kan bos..bos xmainla tembak..hbs2 aku g arahan COVER ME...n GO...hahah..aku suke kot..arahan 2 memg aku aplikasikan kat umah pon...HANG BUAT NIE...KEMAS NI...SUSUN KASUT....perhhh....gile komandor kan aku...stakat nie dah aku tembak mati dela dalam 5-6orang...bukak xterer suka jiwa aku ni halus...berbunga n bertaman...malas nak tembak ramai sgt......tapikan bukak itu yang aku nak cter kan...dlam 3-4mgu lepas...aku main la ngan g mole sblom tdo.......past u kurangkan rase besalah aku mengajak die main...aku pon sohla die cakap bahsa bi...hahahaha...nak tau ape kate mole aku cakap berdasarkan stuasi....

a)musuh mati dalm keadaan teropung......HEY YOU...WHY YOU MATI TERAPONG2 YOU....BG ROAD I SEMPIT YOY......

b)time aku main..(a.k.a cari musuh).....ANGAH2...2 MUSUH...(die ingkar arahan berbahase ingrs..)..HAHAHAH I JUST KIDDING SAHAJE...(mole ingat ni dalam acara JUST 4 LAUGHT)

selain aku suka bg koman kat skuad aku...aku jgak suka untuk membeli senjata....xkira la baj kals peluru ke...bom tngan ke...xkisah..tapi asal de B jer aku beli...hahaha...CS SOPING....


2)CHESS....
chess ni aku cukup menyampah...aku paling xreti nak gerak kan KING N QUEEN.....klo main kat kompter ok lg...de lampu2 tu..tapi bagi la lampu biase ker...kelip2 ker...lampu bersuare ke..aku memng xakan menang klo main chess ngn c mole... main dam HAJI aku teror...laju jer dapat ABNG HAJI....skali main 2-3 haji aku goda....mole xde..habis 1-2..hahaha..pastu MAK HAJI die mati..hahaha...mole u kalah ngn i bnyak kali tau...daaaa...

3)PUNCHING BALLOON...
ni kira mainan kami waktu petang la..pe2 pon aku nak ucap tq kat cik janggot k.lang sbb bg aku belon gedang 2 untuk ditumbok2.....mase ni kaki tangan sume aktif...cam kn minyak kuda nyah....awal2 dapat belon 2 bersih n suci jer...tpi bile dah 3-4minggu main...bnyak la hasil kretif atas belon 2....antaranye..tndatangan artis afrka a.ka.a awie black...n tandatangan mak tri hamster...

4)KOREAN DRAMA..

stakat ni aku memg waras n xterlalu giler korea lg....bse2 jer...hbs2 dalam list reminder astro ade 3 crte 1 hari...1crte 1jam lebih..dalm 3 jamla aku tgk korea...pastu aku dgr lagu korea plak...dgar jer..xtgok pon...2 pon klo ayahda tiada...klo ade xdapatla nak tgk/dgo...antara cerite yang aku tgh follow...

1)49 days..kisah pompuan yang dah koma tapi roh die boleh masok dalam badan orang lain...nak habis dah pon crte nie...aku xnak tgk tp mole soh aku follow...so ni sume slah mole...u nak rosakkan i yer...

2)BOYS OVER FLOWERS...mngkin ramai yang dah tgk..tapi aku xkisahla ktinggalan ke ape..jnj aku tgk setiap episod....aku suke bile junpyo n jandi gadoh...aku rase best plak...so kpade future BF aku...jom kiter gadoh2...gadoh2 2 mesra..hahahaha....rambt c junpyo giler gulong..kalah spageti y jenis gulong2...

3)2 days 1 night...aku memg suka cte ni..best gle..c hodong kepala beso 2 gelak mmg kalah singa mengaum...beso dol mlot die..tp xpe..aku suka dpe pnyer friendship...tapi xde gdoh2 tnd mesra..hahaha...hbis2 gelak besepah...makan mulot penoh cam tangki ayo mlimpah....aku rase malaysia pon boleh wat show cam nie...die tnjok semua kawasan n tempat2 yang menarik kat korea...dapatla tgkatkan ekmi ngara...past latik I jadi duta....hahaha gile pangkat sudh....

bnyak lagi cte korea yang aku follow..tapi 2 paling aku ikot tp2 hari/mgu...kang klo aku list out kang nant kate aku ni kaki TV la...xde kje lain la...so 2 jer la...tapi aku xsabo nak tgu crte baru CITY HUNTER..(junpyo blakon jadi hero..)...sktak 2 ajer la dulu aktvt aku mc cti...bnyak lagi..cume xrajin taip plak...nant2 aku taip yer....memg bnyak kje aku kat umah nie....

2 comments:

Memory said...

hahaha... kelakar la entri mai ni.. buat syira gelak je.. yg x tahan bhn drama korea tu...

p/s>>

mai, syira dh ada citer korea yg secret garden... hehe

hidup seorang hamba said...

mai dah tgk cte 2....hahaha..cte gumiho xde..best gle cte 2..tryla cri shera....hahaha