Wednesday, February 2, 2011

hari ini paling seksi...

salam n slamat pagi....

Merujuk pada tajuk aku diatas....itu adalh hak aku...xsuke sudah....hahaha....aku saje nak cakap pasal tajok yang xmendatangkan manfaat nie....xde la 0 knowledge tros...mungkin la aku akan masok2 kan skit kate2 nasihat...hahaha(aku xjanji..)

hari ni aku g satu pasaraye y agak beso....aku namekan sebagai PASARAYA  F...pasal ape F....suka hati hamster adik la yer....agak2 la kan asal yer aku letak entry ni dalam blog aku...hahaha...tntula sbb suka hati aku kan...bukanla aku nak meluahkan perasaan ke per...sekadar u bercakap...

cam y satu alam semester tau...semalam dah kira PEAK TIME u y sambut PERAYAAN ''XYZ'' u beli barang...buktinyer parking kereta memng penuh...kereta sorang n kereta mainan pon dah xleh nak sumbat ....klo leh sumbat dalam perot DOREMON ok la gak...anyway..kembali pada tajuk asal...dah manenyer PERAYAAN XYZ....makenyer bnyaklah wanita2 atau dak2 pompuan yang berseluar n berbaju tapi terlanjang....pakai tapi cam xpakai....

paham2 la maksud aku nie....malas nak 18sx @18sg sangat...daaa....aku rase kaum2 adam y beragame ape pon tadi memng kenyang la...4hari xpayah makan pon xpe...manex...pandang depan PEHA AYAM...pandang tepi PEHA BURUNG PUYUH....pandang bawah n kiri skit...PEHA ITIK BERTATU...hahahaha....sume jenis PEHA aku nampak...tapi antara PEHA y aku xnampak tadi cume PEHA..:

1)PEHA IKAN DUYUNG TANPA SISIK

2)PEHA CICAK

Memang bnyak la peha tadi...bersepah jer...warne n saiz xpayah cakap la...VARIABLE KOT... MULTIVARIABLE pon de lah  ..hahaha...2 aku belom mention dari ASPEK KEKEDUTAN atau KEPARUTAN.....PIKMENTASI N ANTIKEDUTAN pon aku malas nak sebot...aku xkisah la dpe nak tayang ke per...xade terkeluar @ tersembul bijik mate aku nie....lantak korang la..aku xrugi 1 sen pon...

y pompuan dah cam xberpakaian...y laki rambut dah kalah BULU AYAM ....warne plak dah macam2..kalah PEMBUANG habuk 3 warna...baik punyer....tapi pe2 pon aku xkisah sangat la...penyapu ke..mop ke..aku xkisah...sbb korang2 tu belom biduka pintu hati n diberi hidayah....janji xkacau hidop aku....sisi hidop aku pon jangan kacau....

Tapi yang aku pelik...ade gak golongan M yang berpakaian ADIK terselit dicelah2 peha2 putih tadi...aku nak kate xde panduan berpakaian menurut agame ade jer...dpe xjumpe lagi kot  (think +ve wlapon terselit -ve)... kepade y kate aku '' MACAM KO BAIK SNGAT ''... aku nak g tau korang y aku pon xbaik gak..tapi aku xpakai baju adik y boleh menampakkan  "BLACK HOLE"....atau pe2 HOLE y ade....wat pe nak seksa badan 2..pakai laboh n longgar kan cantik...sedap mate memandang...sejok kot perot mak2 tgok anak cam 2..agama dah bagi landasan2 berpakaian..nanti de mase y agak bnyak n xtau nak buat ape...rajin2 kan tngan cari artikel k...ALLAH jadikan badan 2 bukan u ditayang2 kat sume..jage la nilai XKLUSIF n LIMIT kan lah u orang y really sah u diperlihat kan ( fullstop ).......
 
tapi biler aku pk balik la kan...perlu ker nak pakai SEKSI-SEKSI....tayang peha AYAM...buah oren ker..kelape ker...asal nak SEKSI skit mula MENANYANG....dengan harapan dapat BOX OFFICE....N menang GRAMMY AWARD...bagi aku xpayah nak tayang2...mekap pon xpayah nak tebal cam roti TOPppp.....manusia ni ALLAH dah cipta dengan ade daya tarikan tersendiri....korang ingat biler pakai sendat 2 sume suke ker...xperlu lemaskan BADAN ngan pakaian y sendat u rase cantik...sebenar nyer xcantik pon...lemas jer aku tengok ( bukan atas dasr cemburu...)

Cantik pada paras rupa xlame...klo ko nak cantik jer stakat mane la leh kekal cantik 2...ko pakai botox ke pe ke...ko ingat cantik ker..lagi ketat je muke 2 ade la..tapi klo dah xtau nak wat pe ngn duit y bnyak 2...cocok la ikot suke ....jgn sampai meletop muke 2 dah la...cntik dari dalam gak y bagus...budi bahase..sopan santon y baik lagi seksi dari korang jalan pkai bikini set harimau belang....

ok lah cakap bnyak pon xguna...klo dah jenis pakai seksi...xnak dengar kate...bagi baju kurung bebatukan belian pon xpakai....semoga golongn M akan lebih bersopan dalam berpakaian...

nota..

1) aku pon xde baik mane pon...nak kutuk aku korang kutuk la...aku xkisah pon....aku cakap UMUM...xde mention sape2...klo korang kutuk entry aku same jer korang kutuk aku...so pandai2 la tanggong dosa ngutuk aku...



Hamba ALLAH

No comments: