Saturday, June 2, 2012

SURAT LAYANG U C TUA TERSAYANG

kepada c tua…
aku nak cakap yang firstly dulu aku respect la kat ko….tapi setelah bnyak taik yang ko baling dalm kawasan pelindungan ni… aku dah naik meluat , menyampah , muak n nak terberak taik hijau tgk muke ko…bukan takat tengok muke jer…bak kate semua fasal c tua 2 aku nak muntah n ect. Ko dah sibuk jadi PENJAJA yang menjaja fasal kisah tempat ko belindung. U pngetahuan anda c tua….ko masuk pon aku x pleasure sangat pon…dari sem lepas dah aku fedup ngan anda c tua….Orang mgkin pndang ktorng jahat n macm2 bnd negative…aku xkisah pon sbbnye aku mmg xbaik sangat mcm c tua 2…Orang lain yang dok dngar cerita c tua xpayah nak perli2 n cari fasal ngan aku….aku ni kira ade hormat n budi bcara lagi… klo dah kuang ajar pendengar n c tua melebih2 maka aku pon xjamin kekurang ajaran aku boleh dibendung…

kepada c tua
awak 2 mmg dah bnyak umurnyer…akal 2 biar la sepanjang n sebnyak umur…xpayah nak jadi dram queen sangat….dok buat cerita macm ko 2 mangsa…aku rase c tua itu kurang sedar akibat makan2 ubat kurus …orang dok pndng kitorng busuk pastu orang lain dok cian kat ko….malu la skit…dok jaja cerita..klo brani cakap lah depan2…orang lain xtau pon ko buat ape kat kawasan pelindungan ni..kiterorang jer yang tau…klo ko 2 mmg baik sangat aku xkisahla….depan kiteorang ko pijak kulat pon xpenyek..blakang kiteorang ko bnyak mulut plak…dok cerite macam2….mmg muke bertalam2 betoi…kiteorang ni kira ok lagi la…xsebaik ko yang dok mejaja cerita bukan2 pasal situasi dalam kawsan pelindungan ni….kisah keburukan ko n kebusukan ko 2 kiteorang cerite n luahkan sesame kiteorang jer..xminat nak bawak bende ni keluar..lagi pon ko sekadar c tua yang biasa..bukan sape2 pon….Cuma sekadar c tua di kawasan pelindungan nombor 17 di selatan tanah air jer….

Kepada c tua….
Tndakan ko memohon asrama n merayu 2 merupakn best news ever sepanjang sem ni…dah xsabar nak tggu mase nye…red carpet will be provided klo ko nak….dah xlarat nak menghadapi semua yang berkaitan ko..,nak menyampah..dari tgk muke ko sampai dengar suara ko mengilai….ape2 pon terima kasih yang teramat kerana sudi angkat kaki dari sini…semoga bahagia…n semoga boleh masuk dengan housemate baru…dengan peragai terpuji ko tu..no wander la semua pon ko xboleh masok…ikut kepala ko jer…

Kepada mangsa2 c tua..
Kepada mangsa2 c tua tu yang terdiri daripada pelagai jenis jantina..xpayahla buat laporan ke ape…aku nak korang rase n berada di kawasan tersebut jer….biar ko experience sendri ape yang kiteorang rase….ko dok dengar je setiap butir die ckap…telan sebijik2…termakan dengar ‘’kelunakan’’ ….’’kecantikan’’…..’’kecomelan’’..biar buruk luar…asal cantik dalam…dengar dua2 belah pihak baru but decision nak kutuk sape….bukak skit mate 2….

No comments: